Urdålig....

....på att blogga nuförtiden! Tänkter några gånger i veckan på att nu måste jag skriva lite men så blir det inte av!
Sommaren är förbi och den tog slut alldeles för fort! Vi grejade för mycket inomhus så det känns inte som det var någon riktig sommar! Månaderna hemma bara flyger iväg och jag kan inte förstå att Melina redan har hunnit bli 10 månader! Hon är en sån härlig liten tjej! Hon har fortfarande inte börjat krypa men istället ligger hon på mage och drar sig fram! Hon har fått ytterligare 3 tänder så nu har hon 5 st och 6:e på väg! Hon reser sig lite upp från sittandes i sin säng så det händer nya saker hela tiden! Det mysigaste av allt är orden hon försöker säga! Mamma, lampa och tittut och baba som förmodligen är pappa! Hon förstår så otroligt mycket och det är riktigt häftigt! Allt har gått så fort!

Idag har vi varit på baysim igen! Vi bestämde oss för att gå fortsättningskursen! Melina verkligen älskar att bada och hon simmar med både armar och ben nu! Riktigt coolt! Så nu gör vi "skickadyk" där jag och Niklas skickar henne under vattnet till varandra men skillanden nu är att vi släpper henne så får hon simma till oss! Det har gått lite sådär och hon brukar få kallsupar men andra gången idag gick det bra så det tar sig! Blir ju längre tid under vattnet så det kanske inte är så konstigt!

För min egen del har jag börjat på "Mamma Boot Camp" för att komma iform! Är verkligen dags att gå ner en del kilo nu! Trivs inte som jag ser ut nu! Sen vi flyttade har jag haft mindre lust att gå ut och gå och träna vet inte varför så det är bra att jag börjat med detta för att få upp suget att träna och alltid bra att ha någon som pushar en! Hoppas verkligen att det blir en fin höst så man har lite lust att ta sig ut!!
!

Kommentarer
Postat av: Mamma Birgitta

Det är inte så konstigt om man inte hinner med sig själv när man har en liten att ta hand om.Jättekul att du har kommit igång med något som du tycker om.Jag säger bara "Melina" o mitt hjärta smälter, den charmigaste tjejen som finns.Hörde av Lotta idag att hon tycker att både du o Melina liknar mig och gissa om jag blir glad o stolt över det? 1000 kramar från mamma o mormor.

2011-09-20 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0