Melina & mormor

Vilket underbart väder! Sommaren är tillbaka igen!! woohoo! Det gillar vi! Helgen var helt perfekt! After Work i fredags med mina härliga arbetskamrater! Jag blev inte så långvarig men man måste ju börja någonstans! Inte lätt att vara borta från min underbara lilla tjej! Men det gick bättre än vad jag hade vågat hoppas på!
I lördags var vi på familjedagen på travet! Perfekt väder och timmarna gick så fort! Melina är så lätt att ha med sig och är supersnäll hela tiden (än så länge hihi). På söndagen var det dags för loppis i Hjärsta! Fyndade lite böcker till Melina! Hon fick även en liten stol av mormor som vi ska måla om och göra iordning! Kommer bli perfekt i hennes nya rum!
Flytten går av stapeln den 23 juni så ni som kan hjälpa till en sväng då är MYCKET välkomna!!

Idag är Melina och hennes underbara mormor med i NA, både i papperstidningen och på nätet! Så fin text skriven av Lotta Thorsén! Ni kan läsa artikeln här!

Melina myser i vår säng (OBS! De bilder som är lite suddiga är tagna med min telefon....)

Sen hon började vända sig från rygg till mage förra veckan gör hon det HELA tiden! Man tittar bort en sekund och så ligger hon på mage! Imorse vaknade jag vid 7 av att hon låg och pratade och tittade då på henne i sin säng och där låg hon på mage och pratade med sina nallar! Hon är bara för go! Hon ligger åt alla håll och kanter i sin säng nu så nu är det slutsovet mellan oss för då vet man väl inte vart hon ligger när man vaknar!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Även du hamnade i tidningen fast det hade du kanske inte sett då innan du skrev här? Melina det mysigaste o goaste jag kan tänka mig! Vad härlig hon är på bilden!Pussa henne från mormor

Kram mamma

2011-05-10 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0