Det händer en del!

Dagarna bara rullar på och jag har inte riktigt hunnit med att uppdatera bloggen.
Vi var och vägde Melina förra måndagen och då hade hon bara ökat 70 gr i vikt på en månad så jag fick tipset att intensivamma henne i en vecka (varannan timme på dagtid) och det gick riktigt bra men tiden till annat räckte inte riktigt till. I förra inlägget skrev jag om att hon har haft problem med magen och sen den torsdagen hon bajsade så hade det nu gått 11 dygn igår och inget bajs alls så igår fick jag ringa bvc och det blev laxermedel för att få ut det för nu måste det ut sa de. Annars kunde hon bli riktigt sjuk. Och ammar man kan de inte blir förstoppade har jag hört innan, men så är tydligen inte fallet! Hon var inte riktigt sig själv igår kväll men idag har hon vanligt lika glad som hon brukar. Usch, det är inte bara att vara mamma, ständigt är det något man oroar sig för.... Men det hör väl till.

Nu har vi bestämt oss för att sälja vårt hus och det kommer ut i nästa vecka! Denna gång ska vi verkligen se till att slutföra affären för jag vill inte bo här en vinter till. Det kommer aldrig fungera när Melina börjar gå. Vi har tittat på ett par bostadsrätter för det lutar åt att INTE blir Hällabrottet. Vill bo i Kumla så man fortfarande kan gå fram och handla tex. Vi får se vad vi hittar.

Härligt att det börjar bli vår nu! Kommer bli många och långa promenader!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0