1 år sedan!

Idag är det exakt ett år sedan vår lilla tjej flyttade in i min mage! Vilken känsla det var! De kommande 16 dagarna gick så långsamt och vi sen testade positivt var ju bara helt otroligt! Vad mycket som kan hända på ett år och vad livet kan förändras! Att vara mamma är hundra gånger bättre än vad jag vågat hoppas på att det skulle vara! Även om det innebär ständig oro så är det så underbart! Vet inte om jag är extra orolig eftersom det inte har varit det lättaste att få henne eller om alla är lika nojig som mig. Förstår inte hur jag ska kunna lämna ifrån mig henne på dagis när det är dags för det om ca ett år. Men det ska jag inte tänka på nu.

Nu har vi fått plats på babysim i Hallsberg! Blev så glad när de ringde igår! Så om två veckor är det dags! Teori första gången och sen 7 badtillfällen. (Tack Anna S för tipset men vi hann få platsen innan jag såg din kommentar) Ska bli riktigt mysigt att få gå iväg och bada! Hoppas bara Melina tycker det också! Men hon älskar ju att bada här hemma så det ska inte vara något problem!

Melina har haft lite problem med magen och inte bajsat ordentligt på två veckor! Men idag äntligen släppte det och hon mer eller mindre fyllde 5 blöjor på några minuter hehe. Han bara torka och inte ens sätta på en ny förrens det var en ny laddning i blöjan! Jag bara skrattade! Det var nog tur att jag inte hann få på blöjorna för jag vet inte hur det hade gått om allt hade hamnat i en blöja! Den hade garanterat runnit över!

Inatt var Melina duktig att sova, somnade 21:45 och vaknade och åt 6:45, somnade om direkt och sen väckte jag henne efter nio! Hoppas bara det blir så fler nätter även om hon brukar vara duktig! Hon äter oftast sista gången vid halv 9 - 9 och sen äter hon vid femtiden och somnar om till 8-9 så jag är nöjd ändå!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag kan inte fatta att det redan är ett år sedan ni var till USÖ för att plantera in guldägget,Melina! Förstår om det ibland känns oroligt att ha en liten, men njut bara njut, för åren de går så fort. Tycker det känns som igår när jag väntade dig!Att ni gav mig ett barnbarn har fått mitt liv att blomstra! Tack och jag älskar er! Kram mamma och mormor

2011-03-03 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0