Snart dags!

Nu är det bara 2 veckor kvar till flytt!! Längtar som bara den! Är en stor röra här hemma och det är svårt att göra något överhuvudtaget! Men det funkar när man ser ett slut på det!

Härligt att sommaren är tillbaka igen! Synd bara att vi inte har poolen uppe, det kändes inte som det var någon stor idé nu innan utan det får väl vara bland det första vi sätter upp när vi kommer till det nya!

I måndags hade vi flyttloppis i trädgården! Det var mycket folk en timme innan vi öppnade och en stund till efter det! Men sen dog det ut.. Kom inte många alls, jättetråkigt! Men vi får göra ett nytt försök Lite fick vi sålt iallafall, alltid något!

Usch, imorgon är det dags att då till tandläkaren för att göra om en rotfyllning. De gjorde en för några år sedan men jag tillhör de få procent där de misslyckats och den läcker! Så de måste borra upp och göra om... Och det är INTE roligt.... Ännu tråkigare är att jag måste betala för det också, det är ju inte mitt fel tycker jag men jag vet inte....

Idag var vi in en sväng till Örebro för att hälsa på mamma och Berndt och vi tog en promenad till Stora Holmen! Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0