Melinamys!

Härligt att vakna upp till strålande sol och blå himmel! Jag får sån lust att hitta på massa saker och får extrem lust att städa och fixa hemma! Tyvärr är det ju så trångt i vårt lilla hus så det känns mindre roligt att greja eftersom man mer eller mindre flyttar runt allt! Det blev en 7 km lång promenad istället för städ med Niklas och Melina på förmiddagen! Lite för blåsigt men helt underbart i solen!
Tog en latte med brorsan på eftermiddagen och sen var han med hem till oss! Som vanligt sov Melina.
Nu ikväll ville Melina besöka pappa på jobbet så det blev en liten tur till Ericsson.
Melina fick göra det hon älskar när vi kom hem - bada! Man ser verkligen på henne hur hon njuter! Hon blir supernöjd när jag lägger henne på skötbordet (på golvet) och när hon hör att jag tappar upp vatten i baljan! Hon brås nog på sin mamma och mormor! =o) Jag själv ska nog ta mig ett bad hemma hos mamma imorgon! Saknar verkligen att inte ha badkar! Det är ett måste i nästa hus!

Nu ska Melina och jag ha mamma/dottermys i soffan! Hon ligger här bredvid mig och väntar på att jag ska blogga klart! Hon hittade sin tumme igår kväll och den tar hon till när nappen ramlar ur!

PS, kan tipsa om nya Loka vattenmelon! Mums! =o)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Oh, vad söt hon är (som alltid) när hon ligger där i badet och njuter! Kram mormor

2011-02-02 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0