Första riktiga skrattet! <3

Dagarna rullar på som vanligt här hemma! Tråkigt bara att det varit så kallt igen! Men nu ser det som det ska bli varmare till helgen! *hoppas hoppas*
Igår skrattade Melina på riktigt för första gången! Jag pussade henne på halsen och hon skrattar till och gör så om och om igen! Jag blev riktigt förvånad och det var så härligt att få höra! Har provat idag igen men idag funkar det inte hehe. Men det kommer nog! Har det väl hänt en gång så borde det ju hända snart igen!
Hon är för mysig vår lilla stumpa. Imorse vaknade hon vid 7 när hon låg mellan oss (hon åt vid 4 och fick sedan ligga i våran säng) och hon fick nappen för att vi skulle kunna ligga en liten stund till. Hon låg och klappade mig på armen (kändes verkligen som hon hade kontroll på armen) och låg med huvudet lutat mot mitt. Varje gång jag tittade upp låg hon där med öppna ögon men hon lät mig ligga och vila en stund till! Det var verkligen supermysigt!
Får se om vi kommer ut på någon promenad idag, kännsl lite kyligt och det är inte så varmt här inne (än) så det känns inte så lockande att gå ut. Men det hinner nog ändra sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0