Yeehaw!

NU är huset sålt! Woohoo! Har varit lite jobbigt att inte veta om och när det blir sålt, speciellt när vi redan skrivit på kontrakt för ett nytt utan en klausul att vi måste bli av med vårt! Vi fick inte riktigt det vi ville ha men vi är ändå nöjda, och vi dealade till att vi ska flytta redan 1/7 och att vi ska ta med oss vår "älskade" torktumlare! Skulle ha saknat den då det är smidigt att torka Melinas kläder mm!

Melina har börjat få lite ersättning, byter ut ett mål på dagen och så får hon lite efter jag har kvällsammat! Hon vill ju ha mer jämt och jag verkar inte riktigt räcka till längre! Tror hon växer som bara den nu efter att ha stannat av lite i vikt! Så nu får de väl en chock på bvc på tisdag när vi ska dit för att väga, mäta och få två otäcka sprutor! Nu verkar även hennes mage ha kommit igång - Äntligen! Både jag och Niklas blir superglada varje gång det kommer nr 2 i blöjan! =o)
Imorgon blir hon hela 5 månader, vart tog tiden vägen? Jag har varit hemma från jobbet mer än ett halvår nu eftersom jag blev sjukskriven sista 1,5 månaden. Det går alldeles för fort även om vi njuter av alla framsteg och   av varje sekund hemma! Älskar att vara ute på långpromenader i det underbara vädret! Försöker gå 6-7 km varje dag om vädret tillåter!


Har fått en ny läsare "Anna" som precis har plussat, stort grattis! Har du också en blogg får du gärna lämna din adress! Håller tummarna att du får en bra graviditet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0