In i vecka 8

Så var det dags för en ny vecka; vecka 8! Mår inte direkt bättre än förra veckan! Har mest legat på soffan hela den här ledigheten och vet inte om jag klarar av att jobba imorgon! Har förvarnat att jag kanske inte kommer! Vet inte om jag klarar av en hel dag när jag knappt klarar att vara uppe i 10 min.. Trodde nästan att det hade börjat bli bättre på påskafton då jag klarade att vara hemma hos mamma i flera timmar. Och igår på dan gick det hyffsat också! Men idag är det värre igen... Känns som om jag ska spy hela tiden! Och hungrig konstant. Ska det fortsätta så här lär man väl öka en hel del i vikt... *suck*

Embryot: Embryot är nu omkring 25 millimeter. Fingrar och tår kan ses tydligt men är fortfarande täckta med simhud. Överläppen skapas samt nästippen. Hjärtkonstruktionen är nu utvecklad och slår med 150 slag i minuten, det vill säga dubbelt så fort som hos en vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0