Glad Påsk!

Idag samlade jag all kraft och energi jag hade för att kunna åka hem till mamma och fira påsk! Det var ju några där som inte vet att jag är gravid än och då ska man ju försöka hålla skenet uppe och inte avslöja något! Men jag måste säga att det gick över förväntan bra! Skönt att tänka på något annat en stund! Blev bara lite trött på slutet och helt yr och svimfärdig när vi skulle säga hejdå och sambon som vanligt lika pratglad inte snabbar sig... hehe =o)
Men nu blir det soffan resten av kvällen! Har idag klarat av att baka, städa i köket, badrummet, hjälpt till hemma hos mamma. Så det får räcka för idag! Mer orkar jag nog inte! Somnar säkert tidigt idag...

Blev riktigt sugen på en kall öl idag eller ett glas vin! Är ju så härligt väder! Men det får jag stå över! =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0